Őszi Turi 1#

by - 18:20

Sziasztok!
Nyílt egy turi a közelünkben, ahol potom pénzért tudunk beszerezni kiváló minőségű külföldi ruhákat, így hát természetesen éltem a lehetőséggel, és azonnal megrohamoztam őket. Kétszer is voltam, mert inkább kétszer mint egyszer sem. Ezeket a gyönyörűségeket vettem.


Ezekért összesen fizettem 2000-2500 forintot, ami hát... valljuk be nem egy összeg, ha azt nézzük, hogy csak egy felső kerül annyiba manapság. 

Orsay - 200 Ft

Ez a felső a kilós kosarakban volt, épp ezért volt CSAK 200 Ft. Kicsit sokkolt, mikor megláttam az árát, most komolyan... Ki hagyta volna ott? :D

Grace - 200 Ft

Szintén kilós kosár, szintén baromi olcsó... és nagyon az én stílusom, habár éppen hogy jó rám, de nagyon tetszik *--*

Blue Motion Collection - 600 Ft

Ennek csak a mintázata tetszett meg - ergo csíkos. Szeretem a csíkos holmikat, 3/4-es ujjú felsőm van már csíkos, de ilyen hosszú nem volt még.

H&M - 190 Ft

Kilós kosárból jött ez a szinte érintetlen állapotú kardigán. Ez is a színe miatt tetszett meg.

Mango - 700 Ft

Nagy ingmániás vagyok, ezt majd a későbbiekben is látni fogjátok. Meg hát jön a sulikezdés, s mint egyetemi polgárnak, "kötelességem" az inghordás. (kár, hogy nem kockás)

H&M - 600 Ft

Még egy ing, igen. Ez 3/4-es ujjú, imádom, hogy csíkos, és olyan laza, de fiatalos, tanár nénis *-*.. 

Ennyi lett volna, szerintem egész jó cuccokat találtam. Nem szabad szégyellni a turkálót, hiszen nem csak azért megy oda az ember, hogy spóroljon pénzt, hanem mert tényleg mesés darabokat találhatunk, meg szerintem ez egy külön program is lehet. Olyan, mint a kincskeresés :D Turkálásra fel!

Ti szoktatok turiba járni? Vagy szerintetek szégyen az ilyesmi? 








You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Én is szeretem a turikat nagyon jó cuccokat lehet kifogni velük, csak türelem kell hozzá, nekem meg nem mindig van. :D Egyébként az első felső nagyon tetszik. :) (Majd feliratkozni is lehet majd a blogra :) )

    VálaszTörlés