Haul - Sminkcuccok

by - 16:33

Sziasztok!
Nos, akkor itt is az első bejegyzés,  pár darab sminkcuccot vásároltam ma délelőtt. DM és Rossmann a két drogéria ahová a legtöbbet járok - ma se történt másképp. Több dolgot szerettem volna venni, de a héten lehet még megyek Müllerbe is, aztán nem akartam elkölteni minden pénzemet. Pedig könnyű lett volna :))


Ezeket vettem:
Essence : the gel nail polish - 33 wild white ways
Essence: the gel nail polish - 54 dream on
Lovely Matte Top Coat
Essence: all about Bronze szemhéjpúder
Lovely Sculptine Powder (három színű púder, kontúrozáshoz)
Essence: eyeliner pen (szemhéjtus toll)
Rossmann saját márkás púderecset
She francia manikűr matrica

Tervben van egy francia manikűr elkészítése, erről készítek majd bejegyzést is. A három színű Lovely púderre nagyon kíváncsi vagyok, sosem használtam még ilyet! A szemhéjtus-toll is újdonság nekem, mert én még a sima tussal dolgoztam csak eddig - készítek majd egy összehasonlító bejegyzést erről is. A mattító fedőlakk baromi praktikus szerintem, sok körömlakk szebb, ha nem csillog-villog.

Ti ismeritek valamelyik terméket a felsoroltak közül? Van valami tapasztalatotok ezekkel kapcsolatban? Nyugodtan írjátok meg, kíváncsi vagyok!

további szép napot,
Merci



You May Also Like

0 megjegyzés