Epres-barackos chia joghurt egyszerűen

by - 18:57

Sziasztok!

Rég volt bejegyzés, épp ezért most jöttem egy kis aprósággal. Nagyon szeretem az egészséges ételeket, szoktam kísérletezni új dolgokkal, de most anyukám lepett meg. Hozott ugyanis chia magot. Na már most, én a napokban pont olvasgattam az új őrületről, a chia pudingról. Tudni kell erről a magvacskákról, hogy minden folyadékban megdagadnak, kétszeresre puffadnak, és pudinghoz hasonló állagú lesz az egész készítmény. Laktató, jó a vérnyomásra, koleszterinszint normalizálásához, és alacsony kalóriatartalma miatt nem is hizlal. 

Én most epres-barackos chia joghurtot készítek el, nem is kell hozzá sok minden:
  • 2 evőkanál chia mag
  • 1 kis doboz epres joghurt
  • vaníliás cukor
  • egy fél őszibarack
Nézzük, hogyan is készítettem el!

Egy fagylaltos kelyhet választottam, abba szórtam bele a két evőkanál chia magot.

Ezután hozzáadtam egy kis vaníliás cukrot, majd összekevertem.

Felbontottam a joghurtot, és beleöntöttem az egészet a kehelybe. Alaposan összekevertem.


A tetejére apróra vágott őszibarackot raktam, hogy még gyümölcsösebb legyen a chia joghurtom.

10-15 perc elteltével fogyasztható is! Szigorúan mill and joy kíséretében nekem - laktózérzékenységem miatt. 

Jó étvágyat hozzá! :)

(nem tudom, hogy meddig nem leszek éhes ettől, majd updatelek)

Üdv,
Merci


You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Érdekesen hangzik, még sose halottam erről, de nagyon jól néz ki a végeredmény, biztos finom volt. :)

    VálaszTörlés